Categorie: Telefonie

Home / Categorie: Telefonie

Gaat u naar New Phone Repair voor een snelle GSM reparatie, dan zult u merken dat daar de klant koning is. Zodra u de vestiging van New Phone Repair binnenstapt merkt u meteen de klantvriendelijkheid en de servicegerichtheid van de monteurs. Zij bespreken met u uw problemen met uw GSM en testen uw GSM.

Wat gaat de GSM reparatie inhouden? Wat gaat de GSM reparatie u kosten? Wat is het probleem aan uw GSM? Wifiproblemen, speakers, camera stuk of scherm gebroken? De reparateurs leggen u duidelijk uit hoe zij uw GSM reparatie gaan uitvoeren. Aan u de keus of u uw GSM achterlaat voor een GSM reparatie of dat u uw GSM weer mee naar huis neemt. Gaat u voor een snelle, betaalbare  GSM reparatie, dan gaan de reparateurs a la minute aan het werk. Van de meeste GSM’s liggen de onderdelen namelijk op voorraad.

Voor meer info : https://www.mijngsmreparatie.be/

By

Belt u al via het internet? Dit kan gemakkelijk en het biedt vele voordelen ten opzichte van traditionele telefonie. De specialist legt het graag voor u uit. Het is bijvoorbeeld eenvoudiger om verschillende vestigingen met elkaar te koppelen. Zelfs als uw vestigingen zich in het buitenland bevinden. Heeft u thuiswerkers in dienst? Ook deze medewerkers kunt u deel uit laten maken van uw bedrijfstelefonie. Doordat VoIP aanbieders alleen gebruik maken van een internetverbinding en een computernetwerk is er geen apart netwerk meer nodig binnen uw bedrijf. Een goede internetverbinding is de enige ‘’must’’. Van een druk stedelijk gebied tot in een dorp: overal waar een internetverbinding aanwezig is kunt u bellen en gebeld worden. 

Een specialist binnen de VoIP aanbieders: innovatief en betrouwbaar

Kent u de bekende VoIP aanbieders al, een aanbieder als Lilytel bijvoorbeeld? Deze bieden Hosted VoIP, wat u vele voordelen biedt. De afgesproken faciliteiten zijn op het juiste tijdstip beschikbaar, wat voor u de nodige duidelijkheid schept. Bij lang niet alle VoIP aanbieders heeft u één aanspreekpunt. Bij Lilytel wel. Uw vragen, wijzigingen en/of problemen worden snel verwerkt door een vaste accountmanager. U staat niet minutenlang in de wacht of wordt van het kastje naar de muur gestuurd, maar u krijgt direct iemand aan de telefoon. Door deze korte communicatielijnen heeft u de garantie dat uw vragen direct worden beantwoord en aanpassingen worden doorgevoerd.

Kies voor uw Hosted VoIP voor een van de beste VoIP aanbieders

Wanneer u een eigen telefooncentrale heeft, betaalt u voor alle diensten. Als u een telefooncentrale van een specialist gebruikt, betaalt u alleen voor wat u écht nodig heeft. Uw telefoons zijn aangesloten via een internetverbinding. Gesprekken die op uw telefoonnummer binnenkomen worden doorgeschakeld naar uw telefoon(s). Zowel interne als externe gesprekken lopen via een internetverbinding en het platform. Maar hoe beheert u uw telefonieomgeving? Heel simpel: via een webportal. Stel uw voicemail in, pas openingstijden aan of wijzig doorschakelingen. Er zijn meer dan genoeg mogelijkheden. Op het gebied van VoIP aanbieders is Lilytel een betrouwbare keuze.

Voor meer info :

By

Het juist opnemen van de telefoon

september 28, 2016 | Telefonie | Geen reacties

Je telefonische bereikbaarheid is een aspect van je bedrijf, dat niet te onderschatten valt. Ook in deze tijden van digitalisering is het nog steeds heel belangrijk om goed bereikbaar te zijn via de telefoon. De telefoon heeft dan ook nog niet aan populariteit afgedaan maar wordt nog steeds zeer regelmatig opgepakt. Dit natuurlijk door mensen die geen beschikking hebben over het internet, maar ook door mensen die persoonlijk gewoon graag snel en persoonlijk een antwoord willen ontvangen. Het is dus ook anno 2016 nog steeds zeer belangrijk om te zorgen dat je je telefonische bereikbaarheid goed hebt geregeld.

Voor veel van de grote en grotere bedrijven is het de gewoonste zaak van de wereld om gebruik te maken van inbound callcenters om hun inkomende telefoontjes door te zetten en te beantwoorden. Dat is natuurlijk een vrij kostbare aangelegenheid en niet voor iedere ondernemer dus een optie. Wat wel voor veel ondernemers een optie is, is het inhuren van een antwoordservice. Dat lijkt misschien in eerste instantie alsnog een kostbare optie maar in veel gevallen pakt het inhuren van een externe partij juist goedkoper uit dan alles zelf blijven doen.

Zelf de telefoon aanpakken kost namelijk ook geld. Veel mensen zien dat niet op die manier omdat je er zogezegd niet direct voor betaald, maar als jij steeds de telefoon aan moet pakken of iemand daarvoor vrij moet maken, dan loopt dat uiteindelijk best in de kosten. Door de inkomende telefoontjes uit te besteden aan een externe partij, hoef jij je daar in elk geval niet druk meer om te maken. Je telefoontjes worden altijd beantwoord en dat wordt ook nog eens netjes gedaan. Je klanten krijgen nooit meer geen gehoor, hoe druk jij het ook hebt. Dat is natuurlijk een fijn idee, je zakjes zo goed op orde hebben, toch?

Voor meer info : https://www.bizziphone.com/

By