Categorie: Zakelijke dienstverlening

Home / Categorie: Zakelijke dienstverlening

Linkzoekertjes

Werkt u op een kantoor? Dan weet u als geen ander dat bepaalde apparaten, zoals bijvoorbeeld een kopieermachine of laserprinter, dagelijks intens gebruikt worden. Een voorwerp dat dagelijks meerdere keren gebruikt wordt, is natuurlijk onderhevig aan slijtage. Om dit te voorkomen, is het belangrijk om uw kantoorapparatuur goed te onderhouden. Plan dus op regelmatige basis een onderhoud voor uw laserprinter in. Dit doet u best bij Gevacom, een echte specialist op het vlak van IT. U kunt bij deze expert niet alleen terecht voor een vakkundig onderhoud van uw laserprinter, maar ook voor alle problemen die gerelateerd zijn aan de IT-omgeving van uw organisatie.

Deze specialist verleent deze dienst met uiterste precisie

Als u ervoor kiest om deze expert in te schakelen voor een onderhoud aan uw laserprinter, dan kunt u erop rekenen dat er heel precies en vakkundig te werk gegaan wordt. Deze vakmensen hebben een grondige technische kennis van verschillende bekende merken. U laat het onderhoud dus met een gerust hart over aan dit gespecialiseerde team. Indien het onderhoud van uw laserprinter langer blijkt te duren dan voorzien, ontvangt u een vervangtoestel. Daarnaast is het ook mogelijk om een onderhoudscontract af te sluiten. Er komt dan voor een vaste prijs op regelmatige basis iemand bij u langs om uw printer te onderhouden.

Contacteer deze specialist

Wilt u uw laserprinter van een professioneel onderhoud voorzien? Dan kan deze expert u zeker helpen! Neem dus snel contact op met de deskundige medewerkers van Gevacom om een afspraak te maken. Dit kan telefonisch of door het contactformulier in te vullen. U kunt meteen al uw vragen stellen, en het wordt u snel duidelijk wat deze specialist verder nog voor u kan betekenen. Wacht dus niet langer en plan een onderhoud in voor uw laserprinter. Zo kunt u voor een lange tijd optimaal gebruikmaken van uw apparaat.

https://gevacom.be/

By

In een goed draaiend bedrijf komen er dagelijks verschillende producten aan, net zoals er ook dagelijks producten de deur uitgaan. Voor de opslag en het transport van uw producten, heeft u natuurlijk nood aan degelijke containers. Hiervoor moet u bij Schoeller Allibert zijn. Deze expert heeft al meer dan 50 jaar ervaring in het ontwikkelen en aanbieden van nieuwe producten en diensten op de steeds evoluerende markt. Omstandigheden veranderen en klanten ontwikkelen nieuwe behoeften. Hier speelt deze expert graag op in. Als u nood heeft aan een degelijke verpakkingsoplossing, is de kunststof palletbox van deze specialist echt iets voor jou! Lees snel verder en kom alles te weten over deze duurzame en kwaliteitsvolle palletbox.

Geschikt voor zowel opslag als transport

De kunststof palletbox van deze professional, is ideaal voor de opslag en het transport van uw producten. Met een kunststof palletbox bespaart u ook nog eens veel ruimte, aangezien deze heel eenvoudig op te stapelen zijn. Past uw product niet in de kunststof palletbox? Dan maakt deze expert voor u graag verpakkings- en transportmateriaal op maat. U kunt kiezen uit verschillende uitvoeringen van de kunststof palletbox. Er zijn verschillende kleuren en maten verkrijgbaar; u vindt dus zeker waar u naar op zoek bent! Een groot voordeel van de kunststof palletbox van deze expert is dat deze gemaakt is uit gerecycleerd kunststof.

Plaats meteen uw bestelling

Kunt u zo’n kunststof palletbox wel gebruiken in uw bedrijf? Neem dan meteen contact op met de enthousiaste medewerkers van Schoeller Allibert en vraag meer informatie over het product. Heeft u alle informatie die u nodig heeft en bent u volledig overtuigd? Twijfel dan niet langer en plaats meteen uw bestelling. Het maakt niet uit of u maar één kunststof palletbox of meerdere exemplaren nodig heeft; u kunt altijd bij deze specialist terecht! Heeft u nog vragen of opmerkingen? Neem dan telefonisch contact op, of vul het contactformulier op de website in. De medewerkers helpen u dan zo snel mogelijk verder.

https://www.schoellerallibert.be/

By

Als onderneming zult u ongetwijfeld al eens een evenement georganiseerd. Of misschien heeft u er eentje binnenkort op de planning staan, maar weet u niet goed hoe u hieraan moet beginnen. Het is natuurlijk belangrijk dat dit op een goede manier wordt georganiseerd en dat alles in tot in het kleinste detail in orde is. Dat geldt niet alleen voor grootschalige evenementen zoals een opendeurdag of een product lancering, maar eveneens voor kleinere, intieme gelegenheden zoals een personeelsfeest. In beide gevallen laat u de organisatie van uw bedrijfsevenement in veilige handen bij JADA Events te Antwerpen.

Hoe gaan zij te werk?

Via een beproefde manier van werken weten de mensen van JADA Events uit Antwerpen altijd een fijn resultaat te bereiken. Voor de organisatie van een bedrijfsevenement betekent dat een feilloos verloop waarbij alle specifieke wensen die u had zijn behandeld. Zij gaan namelijk eerst met u in gesprek over mogelijke ideeën die u heeft. Wellicht had u al een visie voor het evenement en zou u die graag even met de medewerkers delen. Vervolgens gaan de creatieve geesten van JADA Events aan de slag en zorgen ze ervoor dat bij de volgende samenkomst er enkele voorstellen op tafel liggen. Hierbij krijgt u altijd een transparant beeld van de uiteindelijke kosten. Kies een van de mogelijkheden en vervolgens is het aftellen naar de heugelijke dag!

Geef uw feedback na afloop

Om ervoor te zorgen dat elk evenement steeds beter verloopt, hoort het team graag na het bedrijfsevenement hoe u de organisatie heeft ervaren. De mensen van JADA Events gaan zeer bewust om met deze informatie en hopen dat u een partner blijft op lange termijn. Zo zult u elke keer weer een mooi evenement in elkaar kunnen steken om klanten, partners en medewerkers op een fijne manier te laten samenkomen.

https://jada-events.be/

By

Elk gebouw moet in orde zijn als het gaat om brandveiligheid. Naast bijvoorbeeld een evacuatieplan is het belangrijk om te beschikken over goede brandbestrijdingsmiddelen. Deze komen in alle vormen en maten voor. Bij Fire Security heeft u een enorme keuze aan middelen die u kunt inzetten in het geval van brand. Met behulp van advies en ondersteuning van de medewerkers van dit gespecialiseerde bedrijf maakt u ongetwijfeld de juiste keuze en bent u op vlak van brandveiligheid weer beter in orde. Ontdek de producten en plaats uw bestelling!

Kies wat het beste is voor uw situatie

Welk middel u gebruikt is afhankelijk van de situatie in uw gebouw of bedrijf. Daarom is het altijd aangewezen om even contact op te nemen met de medewerkers van Fire Security. Aan deze persoon legt u uit hoe uw gebouw eruitziet en wat de omstandigheden zijn. Vervolgens zal deze medewerker u kunnen doorverwijzen naar de beste opties in het aanbod. Denk hierbij bijvoorbeeld aan brandweerslangen, blushaspels, muurhydranten, blusmonitoren of schuimvormende middelen. Het is eveneens mogelijk om een compleet bluswatersysteem te installeren. Met de expertise en kennis van dit bedrijf gaat u altijd voor kwaliteit en gebruiksvriendelijkheid.

Laat hen weten wat u nodig heeft

De juiste brandbestrijdingsmiddelen zult u altijd vinden bij Fire Security. Met advies op maat van de ervaren werknemers gaat u voor de optimale brandveiligheid in uw gebouw of bedrijf. Of u nu een brandweerslangsysteem wilt gebruiken of een sprinklersysteem wilt installeren; beide zijn perfect mogelijk met de diensten en producten van dit bedrijf. Zij beantwoorden al uw mogelijke vragen en vertellen u uitgebreid over wat elk materiaal voor u kan betekenen. Met die ondersteuning maakt u altijd de juiste keuze uit hun uitgebreide aanbod aan producten. Neem daarom vandaag nog telefonisch contact op met Fire Security en bestel de brandbestrijdingsmiddelen die u nodig heeft.

https://firesecurity.be/

By
Linkzoekertjes

Ecologisch innovatieve middelen zijn onze wapens in de strijd voor een betere toekomst. Op vele vlakken, zoals energie, transport en landbouw, zijn we hierop stevig aan het vernieuwen. Wat dacht u van een schoonmaakmiddel dat zich dient als milieuvriendelijk alternatief op de chemische producten die alomtegenwoordig zijn? Dan moet u bij SINVACON zijn voor een plasma cleaner systeem. Dit bedrijf ontwikkelde op basis van technologie op moleculair niveau een middel waarmee u grondiger kunt schoonmaken dan traditionele middelen en tegelijkertijd uw ecologische voetafdruk vermindert. Maar hoe werkt het nu precies?

De drievoudige werking

Plasma cleaner van SINVACON werkt op basis van drie processen. Allereerst wordt er gebruik gemaakt van ultraviolet licht. Dit licht is namelijk een van de meest efficiënte middelen voor het verbreken van organische verbindingen. Denk hierbij aan onzuiverheden op een metalen oppervlak. Daarnaast bevat het plasma ook zuurstofionen. Deze reageren namelijk met de organische verontreinigen die loskomen en de moleculen die voortkomen uit deze reacties worden door middel van een vacuümpomp afgevoerd. Het derde aspect van de plasma cleaner heeft betrekking tot geoxideerd materiaal zoals zilver en koper. In dit geval moet zuurstof in de plasma cleaner vervangen worden door een inert gas zoals helium of argon. Dit wekt een moleculaire zandstraal op die verontreinigingen verdampt en eveneens met een vacuümpomp afvoert.

Neem contact op met de experten

Plasma cleaner is toepasbaar in vele uiteenlopende ondernemingen en situaties. Wanneer u interesse heeft om te profiteren van de vele voordelen die dit innovatieve middel met zich meebrengt, moet u zeker contact opnemen met de medewerkers van SINVACON. Zij leggen u namelijk graag uit hoe ze u van dienst zijn en hoe u het product het beste toepast in uw specifieke omstandigheden. Reken hierbij op een betrokken dienstverlening waarbij u geniet van advies op maat! Neem contact op met dit vernieuwende bedrijf.

https://sinvacon.be/

By
Linkzoekertjes

Voor alle horeca is de aankoop van de juiste apparatuur belangrijk. U wilt bijvoorbeeld een keuken in uw zaak met al het nodige apparatuur, zodat u vlot aan de slag kunt. Dan is het wel zo fijn als u al deze belangrijke apparatuur voor in de horeca op een en dezelfde plek vindt. Een dergelijke plek is Horeca Koeling. Dit is een webshop met een ruime selectie apparatuur voor de horeca. Wat kunt u er vinden? Een betere vraag is misschien wel wat u er niet kunt vinden. U vindt er alles van friteuses tot aan fornuizen, heteluchtovens en contactgrills. U kunt dan gemakkelijk online uw bestelling plaatsen. De bestelde producten worden dan zo snel mogelijk geleverd aan het door u opgegeven adres. Is uw bestelling meer dan €200,-? Dan betaalt u ook geen verzendingskosten!

Bestel niet blind, maar vraag om advies!

Er is altijd veel keuze uit de beschikbare apparatuur voor de horeca. Dat maakt het er voor u niet gemakkelijker op. Daarom is het aan te raden niet blind een bestelling te plaatsen voor de goedkoopste apparatuur, maar om advies in te winnen. Dit kan ook bij Horeca Koeling. Hun medewerkers weten alles van hun producten en kunnen u vertellen welke apparatuur de beste keuze is voor uw situatie. U weet dan zeker dat u het juiste apparatuur naar uw horecazaak haalt. Ook als u gewoon wat meer informatie wilt inwinnen over een bepaald product, kunt u ze om meer informatie vragen. Bij deze webshop profiteert u ook van zeer voordelige prijzen op vrijwel al hun producten. Ze hanteren daarbij ook een zeer fijne geld terug prijsgarantie.

Wacht niet langer om te bestellen

Wacht niet langer meer om een bestelling te plaatsen. U profiteert van veel voordelen op de horeca apparatuur en u geniet een uitstekende service van dit bedrijf. Ze helpen u zelfs bij de installatie, als het mis dreigt te gaan!  

https://www.horecakoeling.be/

By
Linkzoekertjes

Bent u op zoek naar een pasklare oplossing voor uw bedrijf waar werknemers of bezoekers hun spullen veilig kunnen opbergen? Wellicht zijn smart lockers dan de oplossing voor u! Smart lockers zijn kluisjes met een handige elektronische sluiting waar geen sleutel aan te pas komt. Dit is vooral handig omdat sleutels snel kwijtraken én u hoeft geen uitgebreide sleuteladministratie bij te houden. Gebruikers hebben hun eigen verantwoordelijkheid bij het gebruiken van een kluisje en zijn verzekerd van een veilige opslagplaats van hun spullen.

Welk systeem past het beste bij uw bedrijf?

Eurobox Continental is een van de beste partners die smart lockers aanbieden. Er zijn verschillende elektronische sluitingssystemen beschikbaar, zodat er altijd een is die bij uw bedrijfsvoering en gebruikers past. Dit zijn de flexibele oplossingen die ervoor zorgen dat het gebruikersgemak optimaal is voor uw medewerkers of bezoekers. De drie volgende systemen zijn mogelijk:

  • Een stand-alone systeem waarbij een pas en passcanner de elektronische sluiting opent. Hierbij is de kluistoewijzing dus gerandomiseerd en weet u niet precies welke gebruiker welke kluis krijgt.
  • Een systeem met een centraal pasbeheer, waardoor de beheerder smart lockers toekent aan een bepaalde pas. Dit is vooral handig voor werknemers zodat zij altijd hetzelfde kluisje kunnen gebruiken.
  • Een web-based systeem dat volledig digitaal is om het vergrendelsysteem te gebruiken.

Kom samen met de professional tot de perfecte oplossing

Weet u niet precies welk sluitingssysteem bij uw bedrijf past? Dan zijn de professionals van Eurobox Continental beschikbaar om met u te sparren over de mogelijkheden. Bekijk samen hoeveel kluisjes er nodig zijn voor optimale doorstroming van uw gasten of welk systeem het beste bij uw medewerkers past. Kom samen tot de juiste keuze en geef uw bezoekers of werknemers de mogelijkheid om spullen veilig op te bergen. Ontdek de pasklare opbergoplossing voor uw bedrijf en laat smart lockers installeren.

https://eurobox.be/

By
Linkzoekertjes

Met het coaching programma van HR Consultancy uit Zeeland kunt u rekenen op professionele en persoonlijke loopbaanbegeleiding. Tijdens dit programma krijgt u persoonlijke coaching sessies van een professionele loopbaan coach. Naast loopbaantrainingen kunt u ook bij deze coach terecht met uw verhalen of problemen op werkgebied. Zowel werknemer als werkgever kunnen op deze coach rekenen. Ook als er problemen zijn op besturingsniveau kan een coach voor oplossingen zorgen.

Een coaching programma dat op uw doelen wordt afgestemd

Met het coaching programma in Zeeland kunt u uw eigen doelen bepalen. Zo kunt u als werknemer focussen op persoonlijke groei of als werkgever meedenken over doelen voor uw werknemers die hun persoonlijke groei stimuleren en in lijn zijn met uw bedrijfsdoelen. Vervolgens wordt er een programma op maat aangeboden met als eindresultaat het behalen van deze doelen. Doordat u van tevoren de doelen opstelt, werkt een coaching programma heel doelgericht en efficiënt. Zo weet u waar u naar toe werkt en of u daadwerkelijk vooruitgang boekt.

Betrouwbare coaching en begeleiding

HR Consultancy biedt een coaching programma aan in de regio Zeeland waarbij er sprake is van een persoonlijke aanpak. Deelnemers worden gecoacht tijdens persoonlijke gesprekken. Hierbij staat de privacy voorop, dus u kunt als werkgever of werknemer alles aan de coach kwijt. Door de persoonlijke aanpak tijdens het programma kan er per persoon een aangepast coaching programma worden gegeven. Het is maar net waar u behoefte aan heeft.

Verschillende coaching technieken

Uit onderzoek is er gebleken dat er een aantal succesvolle coaching technieken bestaan. Welke techniek het beste werkt, hangt van de persoon af. Een professionele coach kent deze technieken als geen ander, waardoor u zeker weet dat u een programma krijgt aangeboden dat op uw behoeftes aansluit. Als het programma ten einde is, meestal na zo’n zes maanden, kunt u zelf verder met uw persoonlijke ontwikkelingsplan. Of de resultaten kunnen aan uw bedrijf worden doorgegeven zodat de begeleiding intern verder kan gaan.

http://www.hr-consultancy.nl/

By
Linkzoekertjes

Een Exact consultant van Business Experts biedt u een geïntegreerde oplossing op het gebied van HRM, documentmanagement en financiën. U wilt natuurlijk dat de Exact software optimaal werkt binnen uw bedrijf. Alleen op deze manier kan het maximale uit de software worden gehaald en verlopen bedrijfsprocessen een stuk efficiënter. Om de bedrijfsprocessen efficiënter te maken wordt door een Exact consultant van Business Experts een informatiesysteem geïmplementeerd. Ongeacht uw wensen en situatie, biedt dit bedrijf altijd een passend en perfect resultaat.

De verschillende expertises van een Exact consultant

Wanneer u het maximale uit uw software wilt halen, kunt u het beste een derde partij met kennis benaderen. De Exact consultant van Business Expert helpt u graag bij het verwezenlijken van de beste resultaten. Door Exact oplossingen te integreren, wordt de workflow en informatiestroom binnen een onderneming geoptimaliseerd. Hierdoor wordt een beter rendement behaald en op de lange termijn betere bedrijfsresultaten. Een Exact consultant is in verschillende expertises gespecialiseerd. Verbeter de informatiestromen binnen uw bedrijf met Exact Globe software, of optimaliseer de workflow door Exact Synergy software in te zetten. Bij het verbeteren van interim management, cloud services, mobile services en business intelligence kan Business Experts worden ingeschakeld. Door de verschillende specialismen, kan uw bedrijf van de beste oplossingen worden voorzien. Zo heeft u altijd een oplossing op maat.

Ontvang professioneel advies van een Exact consultant

Het is van groot belang dat u alles uit Exact Software haalt. De Exact consultant van Business Experts helpt u hierbij graag waardoor uw medewerkers op de efficiëntste manier aan de slag kunnen. Zo worden uw bedrijfsprocessen beter, helderder en efficiënter. Om het beste resultaat te kunnen behalen wordt gekeken naar uw huidige situatie, doelstellingen en drijfveren. Aan de hand van deze onderwerpen wordt onafhankelijk en vakkundig advies op maat gegeven. Met deze werkwijze gaat u mee met de laatste ontwikkelingen én optimaliseert u de bedrijfsprocessen binnen uw bedrijf. Bent u benieuwd naar de mogelijkheden? Neem dan contact op met deze specialist en behaal het beste resultaat.

https://www.businessexperts.nl/

By
Linkzoekertjes

De fiscale specialisten van Mutandis staan graag voor u klaar. Mutandis ontzorgt u volledig door de gehele administratie voor uw onderneming te regelen. Van het opstellen van een jaarrekening tot de belastingaangifte dit administratiekantoor in Hilversum staat voor u klaar. U komt nooit voor onaangename verassingen te staan en nadat uw wensen in kaart zijn gebracht worden er duidelijke afspraken gemaakt. Wilt u dat uw administratie gedeeltelijk of volledig over wordt genomen? En gaat het om een tijdelijke periode of permanente periode? Neem vandaag nog contact op met deze organisatie en ontdek wat ze allemaal voor u kunnen betekenen.

Regel uw administratie zoals het hoort door het administratiekantoor in Hilversum

U moet uw administratie goed op orde hebben. Net als iedere ander ondernemer. Heeft u hier al goed over nagedacht? Wellicht heeft u er niet altijd tijd voor. Geen probleem! Het administratiekantoor in Hilversum is waar u naar op zoek bent. Door een professioneel administratiekantoor in te schakelen weet u zeker dat uw administratie in goede handen is en kunt u zich weer focussen op uw belangrijke bedrijfsprocessen. Zo helpt het team van Mutandis u bij het berekenen van het loon, het maken van loonstroken en het indienen van de aangifte loonbelasting. Weet waar u aan toe bent en kom niet voor onaangename verrassingen te staan.

Laat de administratie van uw onderneming regelen door het administratiekantoor in Hilversum

Het opzetten en verwerken van de financiële administratie. Het voeren van salarisadministratie en aangiften loonbelasting. Het opstellen van de jaarrekening en/of winstaangifte. En het opstellen van deponeringstukken voor de KVK. Het zijn allemaal voorbeelden van werkzaamheden die het administratiekantoor in Hilversum voor u uit kan voeren. Bespaart u binnenkort ook 40% op uw administratiekosten? Neem gerust eens contact op en laat u vrijblijvend informeren over de veelzijdige dienstverlening die Mutandis u te bieden heeft. Persoonlijke begeleiding, vakbekwaamheid en duidelijke afspraken. Daar bent u van verzekerd. Maar ook voor startersbegeleiding bent u hier aan het juiste adres.

By