Het juist opnemen van de telefoon

Home / Het juist opnemen van de telefoon

Het juist opnemen van de telefoon

september 28, 2016 | Telefonie | Geen reacties

Je telefonische bereikbaarheid is een aspect van je bedrijf, dat niet te onderschatten valt. Ook in deze tijden van digitalisering is het nog steeds heel belangrijk om goed bereikbaar te zijn via de telefoon. De telefoon heeft dan ook nog niet aan populariteit afgedaan maar wordt nog steeds zeer regelmatig opgepakt. Dit natuurlijk door mensen die geen beschikking hebben over het internet, maar ook door mensen die persoonlijk gewoon graag snel en persoonlijk een antwoord willen ontvangen. Het is dus ook anno 2016 nog steeds zeer belangrijk om te zorgen dat je je telefonische bereikbaarheid goed hebt geregeld.

Voor veel van de grote en grotere bedrijven is het de gewoonste zaak van de wereld om gebruik te maken van inbound callcenters om hun inkomende telefoontjes door te zetten en te beantwoorden. Dat is natuurlijk een vrij kostbare aangelegenheid en niet voor iedere ondernemer dus een optie. Wat wel voor veel ondernemers een optie is, is het inhuren van een antwoordservice. Dat lijkt misschien in eerste instantie alsnog een kostbare optie maar in veel gevallen pakt het inhuren van een externe partij juist goedkoper uit dan alles zelf blijven doen.

Zelf de telefoon aanpakken kost namelijk ook geld. Veel mensen zien dat niet op die manier omdat je er zogezegd niet direct voor betaald, maar als jij steeds de telefoon aan moet pakken of iemand daarvoor vrij moet maken, dan loopt dat uiteindelijk best in de kosten. Door de inkomende telefoontjes uit te besteden aan een externe partij, hoef jij je daar in elk geval niet druk meer om te maken. Je telefoontjes worden altijd beantwoord en dat wordt ook nog eens netjes gedaan. Je klanten krijgen nooit meer geen gehoor, hoe druk jij het ook hebt. Dat is natuurlijk een fijn idee, je zakjes zo goed op orde hebben, toch?

Voor meer info : https://www.bizziphone.com/

,
By

About Author

about author