Een goed getimede stille deal kan zeer waardevol zijn voor uw bedrijf. Wanneer u een product of dienst tegen een lagere prijs aanbiedt, wordt dit een stille deal genoemd en kan dit meer verkopen genereren dan de normale prijs. Niet alle bedrijven kunnen echter profiteren van deze techniek omdat ze niet weten hoe ze hun deals moeten structureren. Deze gids leert u hoe u dubbele waarde uit uw verkopen haalt met stille deals die goed werken voor uw bedrijf! De voordelen van stille verkoopStille verkoop is een verkooptechniek waarbij de verkoper aanbiedt om producten met korting of gratis te verkopen in de hoop dat de consument meer goederen zal kopen. Deze techniek is populair bij kleding- en schoenenbedrijven die aanbieden om een paar schoenen weg te geven als de klant een bepaald kledingstuk koopt. Dit kan worden gezien als een investering omdat ze weten dat als ze iets voor niets krijgen, ze misschien meer kopen. De regels van stille verkoopIk heb dit eerder gedaan voor een bedrijf. Het was best moeilijk om het te doen, omdat je om te beginnen het juiste product moet vinden, de juiste prijs moet vinden en ook een product moet vinden dat niet te concurrerend is, zodat het echt kan verkopen. Het bedrijf waarvoor ik dit deed, had net een nieuwe website gelanceerd en ze wilden dat ik wat onderzoek deed naar wat mensen van hen zouden willen kopen. Dus begon ik naar ideeën te zoeken op Amazon, op zoek naar producten die niet al te concurrerend waren en ook lage prijzen hadden, zodat ze ze snel konden verkopen zonder gedoe of risico op retourzendingen. De resultaten zijn best interessant, zoals je hieronder kunt zien. Hoe u ervoor kunt zorgen dat het de moeite waard is bij een stille verkoop?Een stille verkoop kan een effectieve marketingstrategie zijn als deze goed wordt uitgevoerd. De beste manier om dit soort verkooptactieken te gebruiken, is door producten te verkopen die al populair zijn en hoge marges hebben, zodat u met elke klant geld kunt verdienen.
|